28. november

MY FAVORITE PLACE









(Sorry for kvaliteten på nogle af billederne)

 Nu er det ved at være et stykke tid siden at jeg var i London med min mamma, men jeg har helt glemt at fortælle jer om det, da jeg har haft en del at se til, håber at I kan bære over med mig! Vi var der i fem dage, og boede lige opad Oxford Street, så det var jo et ret lækkert sted at bo. Vi brugte de fleste af dagene på at shoppe, men vi fik da også set lidt, som f.eks. London Eye, Big Ben, London Bridge. Vi var også et smut forbi Madame Toussauds, hvor jeg fik taget billede med mine elskede drenge (haha). Men jeg vil se om ikke jeg kan få lavet et indlæg til jer med hvad jeg købte, hvis I kunne tænke jer det? 

Knus fra Amalie

7 kommentarer:

  1. Vil vildt gerne se, hvad du har fået købt dig i denne smækre by!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så vil jeg prøve at få lavet et indlæg med
      Det hurtigst muligt. :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig, London er virkelig en fed by!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fine billeder! :)

    Kig gerne forbi,
    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet