8. juni

Summer party

dag var det meningen, at jeg skulle komme hjem fra London, men jeg blev dsv. syg i mandags, og har haft rimelig høj feber siden da ! Så jeg måtte blive hjemme fredag, da det eller var meningen, at jeg skulle afsted med flyveren. Jeg kan slet ikke beskrive hvor ærgerlig jeg er. Det var meningen jeg skulle se One Direction på Wembley stadium, imens jeg var afsted. Jeg havde gået, og glædet mig i over et halvt år, så at skulle erkende, at det ikke bliver til noget alligevel, noget som var et af mine største ønsker, det er sku nedern!

De fire outfits er nogle bud på, hvordan jeg ville elsker at hoppe i, hvis jeg skal til summerfest, eller lign.
Nå det blev lige til et indlæg med lidt følelser. Håber det er ok?

X X X Amalie

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ærgerligt! Jeg skulle have været inde og se/høre dem i parken her d. 16 juni, men da det lå lige oven i mine eksaminer, måtte jeg også indse at det ikke kunne lade sig gøre ..

    http://sundaymix.tumblr.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det er altså også synd. Men held og lykke med dine eksaminer så ;)

      Slet