16. juli

EASY PANCAKES



I går forsøgte jeg mig med en ny opskrift (ikke at jeg laver mad særlig tit), men de her pandekager passer perfekt til dem, som ikke gider, at stå med mel, mælk osv. Disse pandekager indeholder nemlig kun to  ingredienser: bananer og æg. En portion består af én banan og 2 æg (jeg anbefaler 2 bananer). Alt du skal gøre, er at mase bananen rigtig godt, og så blande den med æggene derefter. I en portion får du ca. 7 pandekager, alt efter størrelse. 

Jeg fandt opskriften på Blogilates appen, og pandekagerne skulle gerne indeholder omkring 248 kalorier. Hun anbefaler, at bruge kokos olie, på panden, men smør kan også sagtens bruges. 

Undskyld for stilheden, men jeg tror jeg snakker for både Nanna, og mig selv, når jeg siger, at vi bare har brug for, at have sommerferie. Men jeg vil se, om jeg kan opdatere lidt oftere alligevel. :)

//Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar