16. juli

SUMMER FAV'S

New York Yankees Cap perkeft til at skygge for solen hvis man ikke magter solbriller (som jeg forresten glemte at få med på billeder, men mine solbriller er også et must!!) Asos sandaler simple og fine Nike huarache sneakers ervirkelig et must all year around, men om sommeren elsker jeg de farverige! Urban ears høretelefoner lækker lyd til min sommer playliste (som forresten kommer på bloggen imorgen eller torsdag!) Polaroid kamera ifølge mig verdens bedste trend der er kommet tilbage! Elsker den unikke effekt billederne har + man fanger nogle minder på en måde iPhone ikke kan formå Forever 21 blondetop lækre og lette på de varme dage H&M shorts elsker farvede shorts til brune ben og lyse toppe! Forever 21 + Amalies hårbånd perfekt til at få håret ud af ansigtet!

Så fik i også mine sommer favoritter med på vejen! Nanna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar