19. juli

FLOWER SKIRT




// tee: H&M // blondetop: Femilet // nederdel: Mango // taske: Stella McCartney // sneakers: Adidas // solbriller: Ray Band // halskæde: kan ikke huske brandet, men den er købt i Strøm //

I får lige et par dage gammelt outfit, håber I overlever. Outfittet er fra da jeg var i Sverige, som jeg har været de sidste 10 dage. Nu er jeg endelig tilbage i Danmark. Tror aldrig jeg har savnet Danmark så meget, da jeg stort set ikke har været hjemme de sidste 3 uger. 

De næste tre uger skal jeg i sommerhus, hvor jeg forhåbenligt også skal være sammen med nogle veninder (bla. Nanna). Ellers vil jeg bare nyde det gode vejr. 

Btw. en lidt plat ting at spørger om er, at hvis nogle af jer tilfældigvis skulle sælge nogle 5 Seconds Of Summer billetter, så skriv endelig til min email: amaliebachmoeller@gmail.com :))

//Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar