25. oktober

PARIS, JE T'AIME








Billedestorm kan de nok ikke ligefrem kaldes. Men et par stemningbilleder fra Paris blev det da til. Har til gengæld filmet en masse her og der, og er allerede godt igang med at pusle det sammen til en fin video fra verdens smukkeste storby.
Som måske kan fornemmes ovenfor, er jeg helt vild med de franske lejligheder, så søde! Der udover har jeg spist utallige macarons (Laduree i mit hjerte!!), været oppe i eiffel tårnet, gået sukkende ned af George V. og meget, meget mere! En fantastisk tur, det var det i hvert fald!
Fredags-kys herfra, Nanna.

11 kommentarer:

  1. øjjj hvor ser det lækkert ud! sletsletslet ikke jaloux..

    SvarSlet
  2. Shit, du er fantastisk med et kamera. Du har virkelig fanget nogle dejlige stemninger i disse billeder og redigeringen er perfekt. SÅ fedt! Du har virkelig også en lækker blog :)

    Knus Julia
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du sød, tusind tak! det er jeg glad for at høre :)

      Slet
  3. Lækre billeder :)
    Har selv været i Paris! Det er en fed oplevelse!:)
    Knus

    Josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. tusind tak

    paris er en fanatstisk by!

    SvarSlet
  5. Skønne billeder :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fine billeder!! :-)

    http://wasteyourtimee.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Lækkert ! Gid det var mig :-) Rigtig fine stemningsbilleder!

    Kig gerne forbi:
    http://bylodahl.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet