23. februar

SALE ITEMS




Der har været lidt stille på bloggen fra min side af i denne uge, det må I undskylde. Men jeg vil prøve, at få det indhentet det, den kommende uge. 

Eftersom der jo har været udsalg siden januar, tænkte jeg, at jeg ville vise jer nogle af de, udsalgskøb, som jeg har gjort mig. Som I kan se har jeg bla. købt en Samsøe Samsøe trøje, som er gennemsigtig, hvilket kan ses på sidste billede. Og ellers har jeg købt en T by Alexander Wang top, som kostede 200 kr. og en Kenzo tee. Alle tre ting, kommer jeg nok til, at bruge flittigt. Hvis I har nogle ønsker til indlæg, så smid endelig en kommentar. :)

Knus fra Amlie

6 kommentarer:

  1. Wow, nogle lækre køb Amalie! Hvor købte du T by Alexander Wang trøjen? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak. Jeg købte den i Strøm på Strandvejen :)

      Slet
  2. Super fine ting! Hvor købte du kenzo t-shirten? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. :) I OZ på Østerbrogade

      Slet
  3. hvor er kenzo t-shirten bare fin!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet