8. maj

A BIG WISH


Først og fremmest undskyld for den forfærdligt dårlige blogning, men jeg tror jeg snakker for os begge, når jeg siger, at konfirmation har fyldt hele vores hoved, den sidste stykke tid. Men det betyder jo så også, at det snart må være på tide med nogle gave indlæg, outfit billeder og nogle billeder fra selve dagen. 

I har vel allerede lagt mærke til billedet og hvis I sidder og tænker, at hun har fået en MacBook i konfirmations gave, så er I helt rigtig på den. Jeg var nemlig så heldig, at få denne supe lækre MacBook Air (!!) og jeg kan allerede sige, at jeg er helt utrolig glad for den. Aldrig har jeg følt denne følelse af at skrive på en computer. 

Flere indlæg kommer forhåbentlig også snart op. Men håber I har det godt derude. :))
Knus fra Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar