18. juli

DANSK SOMMER?

Nu er det jo ikke alle der rejser i ferien, og hvis man gør har man alligvel ofte 3-5 uger herhjemme i Danmark som let kan blive kedelige og lange, så jeg har samlet nogle idéer til ting og sager man kan give sig til herhjemme i Danmark(Sverige) med sine veninder/familie

Tag til Malmø! Rose, Mille, Metter og jeg tog en endagstur til Malmø sidste uge - super billiget, 80,- for en tur-retur billet og mega hyggeligt at se andet end København

Gør noget ud af dine sleepovers. Metter og jeg sov - eller vi sov ikke - på hendes altan i weekenden. Mega hyggeligt!
Redecorate dit værelse. Jeg gør det hele tiden, det giver så meget ny energi hver gang og så synes jeg at det er mega hyggeligt!


Se YouTube videoer. Dette forslag skal nok udnyttes på de våde og kølige dage! Der er simpelthen så meget inspiration at hente på YouTube!
Tag i Zoologisk have. Måske er det bare os, men Metter og jeg har simpelthen den vildeste lyst til at tage i zoologisk have fortiden?

Udover overstående er der selvfølgelig også de mere obvious, såsom at tage på stranden, på cafe osv. Jeg håber det har inspireret nogle af jer til nogle sjove aktiviteter her i ferien! #aktivsommer123 Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar