9. august

PRETTY PEARLS

1. Stine A //2. Stine A //3. Jane Kønig //4. Jane Kønig //5. Jane Kønig //6. Asos //7. Asos //8. Asos // 9. Nelly (undskyld, for man ikke kan se billedet, så godt)

Måske er perle fænomenet ved at være lidt ude, men jeg er altså stadig helt forelsket i det. Jeg fandt derfor lige nogle af mine favorit smykker. Billederne i midten er hhv. fra Passion For Fashion, Jane Kønig, By Funda og Natulia. Synes de formår  at style disse perle smykke virkelig flot. 

Selv ejer jeg nogle små perle ørering og perle låsen her , til Jane Kønig guldhornsørering her

Hold da op det blev til en masse links i dette indlæg, haha. Så er sommerferien jo slut lige om lidt! Det er godt nok gået hurtigt. Håber I alle har haft en skøn ferie. 

//Amalie

2 kommentarer:

  1. Perleøreringe er så fine!

    http://olineama.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i dem :)

      Slet