15. december

ZIRCLES


Som I nok kan fornemme, så er blogningen rimlig død, og har været lige siden i sommer. Vi har simpelthen bare haft travlt med skolen, og så må vi nok også indrømme, at inspirationen var forsvundet lidt.

Men nok om det. Måske har I hørt om konceptet Zircles. I hvert fald så er jeg så heldig, at jeg har min egen platform hos det. Det vil sige, at jeg kommer til at udvælge tøj fra deres leverandører, som jeg specielt godt kan lide. I kan så gå ind på min side, og se mit udvalg, og evt. købe det, hvis I også finder det flot. Altså bliver det en webshop, hvor jeg udvælger tøjet. Hvis I kan vil holdes opdateret, omkring hvornår min butik åbner, så kan I tilmelde jer mit nyhedsbrev lige her: http://zircles.com/amalie_bm 
I kan også følge deres instagram på @zircles. 

Knuus

@amalie_bm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar